Google Moja Firma
Nie każdy zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie nie ogranicza się do stron www i sklepów internetowych. To również działania, jakie mają na celu zwiększenie widoczności internetowych wizytówek, z których najważniejszą jest oczywiście Google Moja Firma. Dlaczego pozycjonowanie wizytówki Google jest tak ważne i w których branżach ma wręcz strategiczne znaczenie?
Pozycjonowanie Google Moja Firma
Czy wiesz, że za pomocą dobrze zoptymalizowanej wizytówki Google możesz zwiększyć ruch na swojej stronie firmowej lub w sklepie internetowym od kilku do nawet kilkunastu procent? Jeśli Twoja firma działa w skali lokalnej, wizytówka w Google może być wręcz głównym źródłem ruchu na stronie, a także klientów, którzy nawiążą z Tobą kontakt nawet bez klikania w link do Twojej domeny. Warto zatem, abyś wykorzystał potencjał tego narzędzia i sprawił, że Twoja wizytówka w Google Moja Firma przyniesie Ci większe zainteresowanie ofertą.
Co powinna zawierać wizytówka Google Moja Firma?
Wypełniając wizytówkę Google, należy zwrócić uwagę na dokładne i zgodne ze stanem faktycznym uzupełnienie niezbędnych informacji. Nie ograniczaj się do danych podstawowych, takich, jak adres firmy i jej nazwa. Zwróć szczególną uwagę na:
podanie adresu swojej strony www – jeśli strona firmowa ułatwia dokładniejsze zapoznanie się z Twoimi usługami lub produktami, a nawet umożliwia ich zakup, skorzystaj z tej darmowej okazji na zwiększenie sprzedaży i umieść w wizytówce odnośnik do witryny
dokładne określenie godzin otwarcia – gdy prowadzisz działalność stacjonarną, określenie dni i godzin funkcjonowania firmy będzie miało ogromny wpływ na zdobywanie nowych klientów. Jeśli zaniedbasz ten parametr lub wprowadzisz błędne dane, może to skutkować negatywnymi opiniami od sfrustrowanych osób, które odwiedzając Twoją firmę, napotkają zamknięte drzwi
aktualny numer telefonu – jeśli Twoja firma zmieniła numer kontaktowy, zadbaj o to, by został on jak najszybciej zaktualizowany na stronie
zdjęcia siedziby – profesjonalne zdjęcia z zewnątrz budynku mogą znacznie ułatwić Twoim klientom trafienie do firmy
To tylko niektóre z elementów, jakie warto wziąć pod uwagę tworząc wizytówkę. Jeśli zdążyłeś już zadbać o to, by wszystkie one zostały uzupełnione i zadajesz sobie pytanie: „Co zrobić, by moja wizytówka Google generowała większy ruch?” – być może już czas, byś zdecydował się na profesjonalne wsparcie agencji SEO.
Wizytówka Google Pozycjonowanie
Gdy prowadzisz biznes o zasięgu lokalnym, taki jak np. restauracja, usługi kosmetyczne lub fryzjerskie, kancelaria prawna, to właśnie wizytówka Google będzie Twoim najdoskonalszym przedstawicielem handlowym. Musi zostać jednak profesjonalnie zoptymalizowana, aby dostarczała maksimum użytecznych informacji o firmie, dzięki czemu wyszukiwarka pokaże ją wyżej w wynikach organicznych na najważniejsze dla Ciebie frazy.
Wiedz, że Twoja konkurencja z pewnością korzysta z usług profesjonalnej agencji SEO, która zarządza także jej wizytówką Google. Jeśli chcesz wyprzedzić swoich głównych konkurentów i podnieść widoczność swojej firmy w wynikach organicznych bez regularnego wydawania pieniędzy na reklamę, pozycjonowanie wizytówki Google to coś dla Ciebie.
Jako doświadczona firma pozycjonerska wiemy, jak sprawić, by Twoja wizytówka była jak najlepiej widoczna, a zarazem ułatwiała kontakt z Tobą potencjalnym klientom. Z nami poprawisz wizerunek i widoczność swojej marki w najpopularniejszej wyszukiwarce świata i zwiększysz liczbę nowych klientów, co przełoży się na zyski firmy.
Jeśli chcesz poznać szczegóły i dowiedzieć się, jak pozycjonować wizytówkę Google, skontaktuj się z nami.
EMIAL
email@firma.com
telefon
+48 000 000 000