Audyt widoczności

Profesjonalna analiza strony www ma wiele aspektów – jednym z nich jest audyt widoczności, na który składa się szereg działań mających na celu identyfikację pozycji strony klienta na kluczowe dla niego frazy, a także sprawdzenie, które hasła generują dla strony największy ruch z wyników organicznych. Jak audyt widoczności może pomóc w pozycjonowaniu i dlaczego warto powierzyć go profesjonalistom?

Co to jest audyt widoczności?

Aby strona firmowa lub sklep internetowy mogły zarabiać, muszą być widoczne w Google. Nie chodzi tu tylko o poprawną indeksację witryny, ale przede wszystkim o to, jakie pozycje zajmuje na kluczowe dla niej frazy. Stąd konieczność przeprowadzenia audytu widoczności, który umożliwia zapoznanie się z aktualnym potencjałem strony i pozycjami dla poszczególnych słów kluczowych

Jednak audyt widoczności strony w Google to znacznie więcej. Dzięki tej usłudze poznasz nowe słowa kluczowe, które mogą zmaksymalizować zyski Twojej firmy. Dowiesz się też, jaka jest strategia pozycjonowania u Twojej konkurencji.

Dla kogo jest audyt widoczności?

Analiza słów kluczowych i audyt widoczności strony są wskazane dla wszystkich witryn, których właściciel zleca usługę pozycjonowania. Dotyczy to zarówno tych domen, które nie były dotąd pozycjonowane, jak i takich, które obsługiwała już wcześniej agencja SEO. W pierwszym przypadku audyt widoczności pozwala przeanalizować, na jakie słowa kluczowe strona wyświetla się w wynikach organicznych. W drugim ułatwia ustalenie, jakie działania zostały podjęte przez wcześniejszego podwykonawcę, co należy zmienić, poprawić i w jaki sposób zwiększyć widoczność strony w Google dla potencjalnych klientów.

Co znajdziesz w audycie widoczności?

Audyt widoczności strony jest wieloelementowy, zawarte są w nim kwestie takie jak:

słowa kluczowe, które aktualnie generują dla strony największy ruch

potencjalne nowe słowa kluczowe, które mogą wpłynąć na sprzedaż

analiza słów kluczowych i ruchu, który mogą wygenerować dla strony zaproponowane frazy

obecna widoczność strony w Google

Dzięki audytowi widoczności poznasz również najważniejsze słowa kluczowe swojej konkurencji, a także pozycje, jakie zajmuje ona na poszczególne frazy w wynikach organicznych.

Co zyskujesz dzięki audytowi widoczności?

Audyt widoczności da Ci większe pojęcie o tym, jakie działania muszą zostać podjęte, by Twoja strona zrównała się lub nawet wyprzedziła konkurencję pod względem ruchu organicznego. Audyt widoczności strony jest niezwykle użyteczny nie tylko w działaniach SEO, ale również w przypadku marketingu internetowego, czyli SEM. To ważne, zwłaszcza jeśli planujesz połączyć skuteczne pozycjonowanie z reklamą Google Ads. Znajomość słów kluczowych, które mogą wygenerować dla Ciebie zwiększone zyski, będzie bardzo potrzebna w przypadku projektowania kampanii Ads i poszczególnych grup reklam. Jeśli zależy Ci na tym, by poprawić swoją konwersję i jednocześnie zmniejszyć współczynnik odrzuceń na stronie, audyt widoczności to doskonałe narzędzie, które zbliży Cię do tego celu.

Jeśli chcesz poprawić widoczność strony w Google, napisz lub zadzwoń do nas – podpowiemy, jak osiągnąć ten efekt bez wydawania fortuny na działania promocyjne.

EMIAL

email@firma.com

telefon

+48 000 000 000